Win outfits geïnspireerd door Sex and the City

Win één van de vier vintage-ensembles van de ‘And Just Like That...’ ambassadeurs Véronique Leysen, Valerie De Booser, Nanja Massy en Joppe De Campeneere

cynthia-nixon-sarah-jessica-parker-kristin-davis.jpg

Vorige week werd de nieuwe trailer van ‘And Just Like That...’ gelanceerd. Hierin keren vriendinnen Carrie, Miranda en Charlotte bijna 20 jaar na de laatste aflevering van ‘Sex and the City’ terug naar het televisiescherm. Om de release van de serie te vieren kan je dankzij Streamz en Telenet binnenkort één van de vier vintage ‘And Just Like That...’ outfits winnen t.w.v. elks 1000 euro van ambassadeurs Véronique Leysen, Valerie De Booser, Nanja Massy of Joppe De Campeneere. 

Na het bekijken van Carrie’s ‘lovers’ (lees: haar schoenen) in de trailer, we couldn’t help but wonder… welke kleurrijke mode-ensembles geïnspireerd door ‘And Just Like That...’ prijken binnenkort in onze kasten? Een inloopkast hebben zoals die van Carrie - het is een droom die werkelijkheid wordt door de vier ‘And Just Like That...’-ambassadors die dit najaar elk een high-fashion vintage ensemble weggeven op hun sociale media. Vanaf 17 december kan je op de Instagram-kanalen van de ambassadors gaan kijken welke outfit ze (re)creëerden voor Carrie, Miranda, Charlotte en het nieuwe personage Che en kan je deelnemen aan de bijhorende wedstrijd om één van de ensembles te winnen. ​ 

 

Vlaamse ambassadeurs

Voor de gelegenheid selecteerden Streamz en Telenet ook 4 Vlaamse ‘And Just Like That...’-ambassadeurs: it-girl Véronique Leysen (Carrie), Belgisch model Valerie De Booser (Miranda), beauty-experte Nanja Massy (Charlotte) en non-binair modefenomeen Joppe De Campeneere (het nieuwe personage Che). De vier ambassadeurs geven in de loop van december hun outfits - ter waarde van 1000 euro - weg aan hun volgers.

De iconische tule rok van Carrie, extravagante bloemen corsages of handtassen van designers: ook wij zijn benieuwd naar de fashion van ‘And Just Like That...’, net zoals Carrie-ambassadeur Véronique Leysen: “Ik keek vroeger altijd met twee vriendinnen en cosmopolitans naar ‘Sex and the City’ en naast het zo gevat portretteren van New York vond ik de fashion ontzettend inspirerend: gedurfde combinaties zoals lederen riemen met studs die gepaard werden met een romantische tule rok die afgewisseld werden met basic outfits, die mix & match vond ik als tiener erg cool.” 

Ambassadeur Valerie De Booser liet zich regelmatig inspireren door ‘Sex and the City’ en neemt de outfit van Miranda voor haar rekening: “Ik keek naar Carrie, Miranda en Charlotte en deed meteen inspiratie op voor mijn eigen kleerkast. Wat ik leuk vind aan Miranda is dat ze een echte business woman is die klasse uitstraalt via haar outfits. Als je professioneel gekleed gaat - met een pantsuit bijvoorbeeld - dan straal je meteen een soort presence uit. Dat vind ik sexy!” 

Ook Nanja Massy, die de outfit van Charlotte voor haar rekening neemt kijkt uit naar ‘And Just Like That..’: “Ik ben benieuwd naar hoe de levens van Carrie, Miranda en Charlotte geëvolueerd zijn. Nu ik zelf ook mama geworden ben, zit ook ik in een andere levensfase, dus ik denk dat ik de serie nu nog sterker zal kunnen beleven.” Als beauty-expert kijkt ze natuurlijk ook naar hoe alles gestyled wordt in de reeks: “Ik ga zeker op alles fashion letten, maar ook op de make-up en de styling. Bij Charlotte ga ik erop letten dat de fit vrouwelijk, klassevol en netjes is. Ik ga voor echte klassiekers met een ‘touch of Nanja’, een deftige pantsuit, bijvoorbeeld.” 

Ambassadeur Joppe De Campeneere, die een outfit zal creëren geïnspireerd op het nieuwe, non-binaire personage Che vond ‘Sex and the City’ vernieuwend omdat de personages unapologetically zichzelf waren: “De vriendinnen hadden allemaal een verschillende stijl en en persoonlijkheid en respecteerden elkaar in hun eigen individualiteit. Miranda was de powerwoman die pakken droeg met een pixie cut en stond als gelijke naast de extravagante Carrie en haar vriendinnen. Ik hoop dat de kernboodschap van de serie - namelijk dat er geen één blueprint bestaat om een man, vrouw of mens te zijn - behouden blijft in de reboot.” 

Praktisch

De ‘And Just Like That...’ giveaways zullen vanaf 17 december op Instagram verschijnen op de accounts van Véronique Leysen, Valerie De Booser, Nanja Massy en Joppe De Campeneere.

‘And Just Like That...’ is wekelijks te bekijken vanaf 10 december bij Streamz. Graag een gesprekje met één van de vier Vlaamse ‘And Just Like That...’-ambassadeurs? Stuur dan een mailtje met je interviewaanvraag naar [email protected]

Hanne Van Looveren

Hanne Van Looveren

PR & Social Media Creative, Streamz
Riema Reybrouck

Riema Reybrouck

Press Officer, Post Bills Agency

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Streamz

Streamz is de Vlaamse streamingdienst, opgericht in september 2020 door DPG Media en Telenet. Op Streamz zijn de strafste lokale fictiereeksen van DPG Media (VTM), SBS (Play4) en VRT (Eén/Canvas) te zien, aangevuld met heel wat ‘Streamz Originals’ en uitgebreide catalogus content. Daarnaast heeft het platform een uitgebreid internationaal aanbod van o.a. HBO aangevuld met een kidszone, en op Streamz+ een extra aanbod aan honderden recente films. Streamz is beschikbaar voor iedereen in Vlaanderen via de Streamz-app en website streamz.be op alle toestellen (smartphone, tablet, laptop, smart tv, chromecast en Apple TV). BTW BE 0749.898.387 - RPR Brussel (Nederlandstalige afdeling)

Contactformulier: https://customerservice.stream...

Contact

Medialaan 38 1800 Vilvoorde

[email protected]

streamz.be